IMG_20180102_135342.jpg

Minä toivon tälle vuodelle, niin paljon kaikkea hyvää.

Uusia ovia avattavaksi, kauniita ikkunoita katsottavaksi.

Minä toivon tälle vuodelle, uusien mahdollisuuksien tulvan.

Ettei kenenkään tarvitse murehtia, vuodattaa turhaa kyyneltä.

Minä unelmoin uusista aluista, pienistä seikkailujen ihmeistä.

Lasten onnellisista katseista, ilon tunteen kiljahduksista.

 

Minä unelmoin myös rakkaudesta, joka sulattaa kylmimmänkin sisimmän.

Tuo rauhaa tähän maailmaan, suo ihmisille oikeuden elämään.

Minä haaveilen uutisista, joissa ei kerrota mitään pahaa.

Mediat täyttyy toivosta ja hyvän kertomasta.

 

Minä haaveilen kauniista luonnosta, jota kaikki haluaa varjella.

Haaveilen ystävyydestä, jota kukaan ei tahdo tuhota.

Perheiden ja sukujen rakkaudesta, joka yhdistää tämän maailman.

 

Minä aion osaltani opettaa ympärilleni hyväntahtoisuutta, kunnioitusta ja kauneutta.

Auttaa heitä vilpittömästi jotka apua tarvitsevat, kannustaa ja rohkaista.

Minä tiedän etten voi tehdä suuria, mutta pienetkin purot päätyvät joskus suuriin jokiin.

En lakkaa toivomasta, en lakkaa unelmoimasta. en myöskään haaveilemasta.

Sitä toivon myös sinulta.

 

Onnen täyttämää Vuotta 2017!